tisdag, april 15, 2008

Underbara klanger

Har hittat en del nytt och fint.
  • Band of Horses, riktigt sjysst sound som för tankarna till filmen Almost Famous, varför vet jag inte.
  • Kitty & the K, redan från första stund då jag såg och hörde Kitty förälskades jag i hennes röst. Att hon dessutom sjunger gör inte saken lättare.
  • Eddie Vedder, sångaren från Pearl Jam. Jag är inget Pearl Jam-fan men desto större fan av själva Eddie Vedders solomusik. Rysligt bra!
Jag önskar att jag kunde sjunga och spela gitarr. Det hade varit så jäkla roligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är aldrig försent att börja!! Den enda som ångrar att man inte börjar/provar på olika saker är en själv i slutändan!

GO DANNE, GO DANNE... :-D

Kramis

Anonym sa...

Oj, kanske ska skriva att det är jag, tove som lämnade ett avtryck precis.. hihi