söndag, april 08, 2007

Överskrift? Överskattat!
Yeah, I know. Jag har inte varit online på ett tag. Har missat en hel del känns det som. Lustigt hur beroende man har blivit av internet egentligen. Innan klarade jag mig inte en dag utan att koppla upp mig. Nu har jag inte varit online på flera dagar pga jobbet. Ja, jag jobbar ungefär 14timmar/dag denna veckan. Någonting som jag verkligen inte är van vid. Jag är helst slut när jag kommer hem. Men än så länge så känns det bra. Får se hur jag känner om nån/några veckor till. Det är så mycket intryck att smälta och ta in. Hjärnan går på högvarv och tankebanorna är inställda på inlärning vilket gör hela proceduren så mycket svårare. I'm a slow learner.

Cyklar till jobbet gör jag varje dag. Det tar ungefär 35min att cykla dit, förrutom när jag är idiotisk och väljer att gå till jobbet istället. Då tar det över en timme, så jag jobbet ligger en bit från lägenheten...skokartongen. Men det är ok, jag får kondition. Jag svettas tre gånger per dag. På morgonen när jag cyklar till jobbet, under dagen då jag jobbar och sen på kvällen/natten när jag cyklar hem igen. Jag hoppas verkligen att jag förbränner fett och kalorier så att jag inte svettas i onödan. Jag avskyr att svettas!

Jaja, jag hoppas att ni inte har glömt bort mig. Jag kopplar upp mig då och då för att kolla mailen och så, hoppas att vi ses då. Ta hand om er allesammans! STOR KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi inte glömmer bort dig, hur skulle det gå till?! ;)