torsdag, mars 22, 2007

Överkrift? No no!

Det är den 22'e idag. Jag börjar jobba på golvvårdarna den 1 april, en söndag. Innan dess så ska jag helst ha hunnit hyra ut lägenheten. Men i min takt så lär det bli dubbelhyror kan jag tänka. Jag tycker det är så jobbigt att ringa okända människor och snacka med dom. Specielt inför en sådan här grej. Nu när man ska hyra ut så förväntas man ha lite koll och så. Jag vet ju ingenting! Aja, får ringa den där personen som satt i den där pikära (stavas det så?) situationen och se vad dom har att säga. Pikär situation?
Pikär...pi kär...pekir...tapir...pikär...kikär...kikärtor?
Äh, whatever. OM ni mot all förmodan skulle känna till någon som behöver hyra/köpa en lägenhet i Kristianstad. En fin två, 48kvm, möblerad eller ej, 3000kr i hyra så säg till. Eller ge personen mitt nr så kan dom ringa mig. Det är mycket lättare om dom ringer än att jag ska behöva ringa. Ha en fin dag allesammans.

1 kommentar:

Anonym sa...

e tomt här utan dig! *saknar*