lördag, mars 17, 2007

Forfarande inga överskrifter.

Alright, jag fick jobbet. Känns gött. Hur ska jag göra med lägenheten?
Hyra ut eller sälja? För tillfället blir det nog till att hyra ut, sen säljer jag nog.
Fan va det känns fint att få flytta upp till Växjö och komma närmare Mia.
Och att få flytta ihop med David, om vi nu bara kan hitta en bra lägenhet.
Önskar att jag kunde ta med mig mina närmaste dock.

Men men, man kan inte få allt. Ibland får man vara glad och lycklig över det man har.
Jag fick jobbet...NU HÄNDER DET GREJOR!! =)

2 kommentarer:

nippertippa sa...

klart att jag vet vem du är, danne. how could i forget? =) grattis till det nya jobbet! växjö är en mysig stad, hoppas du kommer att trivas där. kram!

Anonym sa...

FY IN I HELVETE VA GÖTT!!!! Jag som har undrat och undrat!!! JIPPIIIII!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS!!! :) HEHEHEHEHE .,.,.,.,,. MUHAHAA HAHAHAHA AHHAHAA (dr evil skratt) ( jag vet inte vad som har flugit i mig!!!) bara så jävla glad att du ska flytta till växjö!!!!! :) :) :) :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÅ är det bara att starta leta efter lägenhet då .,.,,.,.., WOOOOHOOOOOOOO och grattis till jobbet!!!!!!!!!!!!!! WOOOOHOOOOOOOO!OO!O!!OO!OO!O!OO!