torsdag, februari 08, 2007

Slå dom hårt så ända in i helvete

Jag ber om ursäkt för alla svordommar men jag är riktigt jävla förbannad.

Vaknade för en stund sedan, med relativt gott humör. Ända tills jag surfar in på kristianstadsbladets hemsida där jag kan läsa; Killar sparkade hjälplös tjej på ungdomsdisco. Va fan är det här? Är det inte dags att ta tillbaka vardagen från ungdomarna nu? Det är ju tydligt att dom äckliga små liven inte reder ut att vara civilicerade och ha respekt inför varandra. Att en grabb slår en annan grabb på käften och sen låter det va, det må så vara. Men att fem grabbar puttar en tjej och börjar sparka på henne när hon ligger ner. Då har det ta mig fan gått för långt! Alla ni som säger att våld inte löser våld. TA ER I BRASAN! Rent jävla skitsnack. Skulle det ha varit ett civilgarde av likasinnade som hade sett dessa fem grabbarna stå o sparka en ensam tjej som ligger ner så hade de fått så jävla mycket spö att de inte hade kunnat krypa till akuten själva. Och med all rätt! Ge dom vad dom tål, slå dom hårt så ända in i helvete. Slå dom tills dom inte kan stå upp längre, och när de ligger ner, fortsätt slå!

Detta skulle ju visserligen anmälas till polisen och "hjältarna" skulle få högre straff än dessa fega äckliga kräk som sparkade tjejen. För så funkar ju Sverige, hycklare som vi är. Fega, äckliga jävla hycklare och ögontjänare. Jag blir så förbannat trött, inte konstigt att man har ångest och är cynisk som få. Varför inte bara ge upp? Bara ge sig av, visa fingret åt allt o alla. Det är ändå ingen som bryr sig. Det händer ändå ingenting. Varför lever vi ens? Jag har noll tro på det svenska folket. Det är så jävla patetiskt att det gör ont i bröstet. Bli inte förvånade om jag en dag blir hämtad av polisen opch spärras in pga att jag slet sönder en människa som gjorde någon orätt. Äckliga, fega, hycklande människor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I den värld du hatar så mycket och där du vill lösa problem med mer våld och mer hat, när hade du tänkt att folk skulle börja behandla varann väl? För det är väl det du vill?

Anonym sa...

fight fire with fire! mohaha

Teklusan sa...

Ibland är jag rädd för att möta människors blickar för jag misstror människor så starkt.