tisdag, februari 06, 2007

Jag vill också göra någonting.

Jag har tänkt...och duschat. Jag vad ska man annars göra i duschen? Att leka med badankor är lite svårt när vattennivån bara räcker upp till anklarna (om ens det), och att leka med snoppen är bara roligt dom fem första minutrarna. Så jag har tänkt. Jag har tänkt och funderat på vad som är min grej här i livet. Vad gör jag som utmärker mig?

Ina skriver och fotograferar...det är henne grej.

David målar, fotograferar och skapar..det är hans grej.

Loffe har typ 400ziljoner högskolepoäng och är den mest pålästa personen som jag någonsin har träffat, plus att han har varit ishockeyproffs och dels håller på AIK..det är hans grej.

Acke spelar gitarr, festar och är bara ryggigt jävla snygg...det är hans grej.

Mia pluggar och gör karriär, hon är bäst...det är hennes grej.

Heidi ska rädda världen och få slut på allt skit i samhället...det är hennes grej.

Leona klättrar på karriärsstegen och har koll på allt...det är hennes grej.

Pilla lever för rocken och är allmänt tokgo...det är hennes grej.

Och jag då? Vad är min grej? Jag är trött på att gå runt och inte veta vad jag håller på med. Kommer jag aldrig hitta min grej? Jag vill också ha någonting som utmärker mig. Inte bara att "Danne är Danne...han...han samlar på starwars...samlade". Jaha? Vad säger det då? Jag vill också göra någonting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, du har ju en punkt i vad du sager. Men tank ocksa pa att det tar olika lang tid for varje person har pa jorden att komma pa "vad" man vill gora. Jag vet faktiskt inte an (aven att jag pluggar grafisk design och aven att jag pluggat maleri) vad jag vill gora har i livet. Eller jo det vet jag. Jag vill ha ett karleksfullt liv. Det ar det anda jag kraver av livet i stort :)