fredag, februari 16, 2007

Kålhue! Salladsöron och sellerinäsa!

Sjukt va jag är duktig!
Jag har precis haft lunch här på jobbet. Lunchen brukar bestå i att jag knallar över till livsmedelsbutiken och köpen en god sallad som jag sedan äter med god aptit. Inget fel i detta tänker ni. JO! För jag häller ju på den där förbaskat goda dressingen på salladen och det är ju inte särskilt bra. Men inte idag sörru! Idag åt jag en hel sallad utan nån som helst dressing och det va relativt lika gott. Samt att jag åt majskolvar till middag igår plus hade på mig träningsbrallorna för att jag skulle bege mig ut o springa. Nu blev det ju inget spring igår, men brallorna hade jag på mig iallafall så man kan säga att jag mentalkutade lite kanske.

Jaja, här ska det bli ändring av matvanorna och kilona ska rasa och jag ska bli så sjukt snygg.
FIGHT THE MOTHERFUCKER!
Som världens bästa tjej säger. ;)

Inga kommentarer: