fredag, februari 16, 2007

Danne does StyleAtSTHLM


Ja då bär det av till Stockholm igen och två modemässor där uppe. Ska bli skoj att få klä upp sig lite snyggt och representera företaget. Känns lite mer lyx än att knalla runt här nere på lagret med blåkläder. Men man ska inte klaga egentligen, det hade kunnat vara värre. Så imorrn blir det till att bänka sig bakom ratten och köra upp till SHLM. Ska bli kul att få träffa Anja o Pilla, det va längesedan. Nån konsert snackade dom om. Låter skojs. Jeje, vi ses där uppe. STHLM here I come!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Danne!Du kanner inte mig an men det ar skitsamma for i sommar kommer vi att somra, dricka ett par harliga kalla ol och ha det trevligt!

Allt enligt David.

Kram fran Alex

Anonym sa...

Exakt! och jag längtar hem till gamla goa Svea mer äv vad jag någonsin gjort i hela mitt 24 åriga liv.... Det är tydligen där jag ska vara.... Hmm.. både lite trist men samtidigt skönt att ha kommit fram till det! Hursom helst, ladda kanonerna och ta fram flaggorna för snart är jag tillbaka i era liv, och denna gången för att stanna!

Anonym sa...

o just det! Lycka till i hufudstan... :)