söndag, november 26, 2006

Snyggingar!

Lilebrossan (ännu en snygging) skickade över en länk till mej för nån vecka sedan. Ganska kul att se vad det finns för folk o hur de klär sej. Vissa ser ut som hej-kom-o-hjälp-mej och vissa är hur snygga som helst. Kanske kan tjejerna få lite inspiration till vad ni ska ta på er inför festen? Ni brukar ju ha lite huvudbry om det. Ni killar där ute...ni/vi kan kanske få lite inspiration till att klä oss bättre även om vi svenskar är ruggigt duktiga på det. Hur som helst, det är alltid kul att titta på folk.
http://www.facehunter.blogspot.com
Jag ber om ursäkt för länken. Sitter vid en mac vilket gör att vissa funktiner faller bort konstigt nog. Jag ordnar länken så fort jag kommer hem till min pc.

12/12-18.56

Bättre sent än aldrig!?
Här kommer länken som jag lovade.
facehunter

Inga kommentarer: