torsdag, mars 08, 2007

förälskad-ATM-lista


Jag inser mer och mer att jag mer än enkelt går runt och konstant kärar ner mig. Och oftast är det söta, gulliga tjeband/artister eller andra saker/personer som gör mig lite smått knäsvag. Fast kärar ner sig är kanske ett för stort val av ord. Möjligtvis att jag blir lite ytligt förälskad. Hur som helst.
Här kommer en förälskad-ATM-lista.





  • Annika Norlin aka Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt
  • Veronika Maggio
  • Kitty Jutbring
  • P3
  • MIA
  • Bearbricks
  • Färger
  • Grafitti
  • Junior Boys
  • Linda Sundblad - Lose You
  • Mika - Grace Kelly
  • Regina Spector - Samson
  • Robyn - Cobrastyle
  • New School tatueringar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en utmaning till dig! Gå in på min blogg och läs min lista. Skriv sedan upp 6 punkter där du berättar om dig själv och skicka vidare denna utmaningen till dina bloggkompisar! Kram Saroja

Anonym sa...

klickade fel :-) svårt att vara anonym när man skriver under.. hehe