måndag, januari 08, 2007

Tack för mig.

Jag har har insett, eller rättare sagt så känns det som att jag skriver för döva öron. Känns som att jag inte får nån respons alls på det jag skriver. Kanske skriver jag tråkigt. Kanske är jag ointressant. Kanske är de jag önskar läste min blogg oförmögna att läsa. Kanske är de oförmogna att skriva. Hur som helst så känns det trist att försöka skapa något som ingen bryr sig om.
Så därför lägger jag nog ner mitt bloggande. Jag är inte tillräckligt intressant, alla bevis tyder på det. Det känns bättre att försöka lägga mitt skapande på någonting annat som kan stärka mitt självförtroende. Min blogg gör inte det, nej snarare tvärtom. Min blogg skvallrar allt för ofta om mina ointresserade bekanta. Ja bekanta, jag orkar inte skriva vänner. Idag är ni inte det.
Tack för mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att det är många som läser, bara att man inte lämnar kommentarer. Jag tycker inte att du ska sluta skriva allafall.

Anonym sa...

NEJJJ!! du får förfan ihelvete inte sluta skriva,.,.! Jag går ju in här minst en gång i veckan och blir arg om det inte är uppdaterat!!! Jag älskar denna bloggen!!! Nä, något slut på bloggen blir det inte på tal om!!