söndag, december 31, 2006

Datakrabbel krångel

Ja då är det kanske dags att börja leta efter en ny dator. Denna gamla skrällen har börjat stänga av sej själv när den känner för det. Riktigt irriterande. Så då är frågan; ska jag köpa bärbart eller stationärt? Mac eller PC?

En bärbar Mac är ju helt klart det snyggaste alternativet. Dock det mest krångliga enligt mej i och med att jag inte behärskar en mac ännu. Men nån gång måste ju vara den första eller hur? Köper jag mej en stationär PC så är allt på det torra, men den kommer ta så stor plats och vara så hiskligt ful! Det är inte lätt alltså! Det känns som att välja mellan estetik eller funktionalism. Snyggt o smart eller ful o praktisk? Äsch! Jag blir så trött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp en Imac 24"!!! det ska jag försöka göra när jag kommer hem!! MUHAHAHAHAHAHAHA MUHAHAHAAHHH!!!! prutt prutt! älskar dig!